Vítejte | Welcome

Tento blog vytvořený serverem NokiaMania.cz bude poukazovat na zkušenosti s Nokií N95 během testování. Najdete zde i několik fotografií. Samozřejmě se ale dočkáte i pořádné recenze!

This blog powered by server NokiaMania.cz will show the Nokia N95 test expirience. You can find some photos here. Enjoy it!

neděle 8. dubna 2007

Jak fotí N95ka?

Tak už Vás nebudu napínat, tady máte čtyři fotografie. A přibudou další :)








8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

no, podle mě to je dost hrůza. POkud to nechám zmenšené, tak to je v pohodě, ale při přiblížení, je vidět vysoký stupeň komprese, neostrost. Subjektivně bych si řekl, že K800 dělá lepší fotky

Anonymní řekl(a)...

mě to přijde dobrý. mám k800 a na displeji supr, ale v počítači nic moc

Anonymní řekl(a)...

Zkus vyfotit nejakej text, jak si poradi autofocus

Kryštof Korb řekl(a)...

text bude ;)

jde o to, že má moc malý snímač na těch pět mega, ale když si fotku nezvětšíte naplno, tak jsou myslím hodně slušení. Líbí se mi hlavně věrné barevné podání ;)

Anonymní řekl(a)...

Tady se resi fotky, vim:-) Ale prosim o video z N95, ktere by se dalo stahnout... Staci 3-5 minut, mooc dekuji a chvalim Tvoji praci!

Kryštof Korb řekl(a)...

dobre, ted jsem venku tak ti neco natocim :)

Anonymní řekl(a)...

Jsi moc hodny, dekuji Ti predem za chystane video!:-)

Anonymní řekl(a)...

Muze mi tu nikdo prosim vysvetlit,proc se hodnoti fotky priblizene naplno????????Nejak nechapu,k cemu to je-na velikost displeje jsou super a o tisku na klasicky format nemluve....Jestli si nekdo chce z N95 tisknout plakaty, tak.....no,snad bez komentare...