Vítejte | Welcome

Tento blog vytvořený serverem NokiaMania.cz bude poukazovat na zkušenosti s Nokií N95 během testování. Najdete zde i několik fotografií. Samozřejmě se ale dočkáte i pořádné recenze!

This blog powered by server NokiaMania.cz will show the Nokia N95 test expirience. You can find some photos here. Enjoy it!

neděle 8. dubna 2007

Ta stabilita...

Tak jsem cestou v autě zkoušel GPSku, bohužel se mi ani asi po 10 minutách nechytla. Lepší bude signál chytat ještě na místě, než za pohybu. Potom jsem zpustil Jimm a nahodil i internetový prohlížeč. Bác, nejdříve jen internet, nakonec i celý telefon. Potom se mi povedl i restart, nějak se nakoplo internetové spojení. A než jsem jej dokázal zlikvidovat, tak se restartoval ještě třikrát. :(

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To nejsou moc dobre zpravy. Je to skoda,ze to nemaji moc vychytany. Jeste k tomu u takoveho telefonu :-)

Kryštof Korb řekl(a)...

zanedlouho bude nový FW, kterým by se to mohlo zlepšit. Odhaduju že do dvou tří měsíců bude už dost stabilní :)

Anonymní řekl(a)...

Gps ktera nefunguje v aute je imho nahovno, telefon, ktery vydrzi 5hodin v provozu je k hovnu taktez. Je zvlastni jak tu lide omlouvaji zasadni nedostatky pod vlivem medialni masaze a neumi si rozumne rict ze za 20k je to nefunkcni strep...

Kryštof Korb řekl(a)...

s tou GPS to byla spíš moje chyba, kdybych nezačal chytat až na dálnici tak by se chytla nejspíš daleko dřív. Když ji teď vystrčím z okna tak se do minuty bez problémů chytne.

Anonymní řekl(a)...

Aha, tak uz to chapu... Nedavno jsem jel po dalnici a predjizdel typka co mu z okynka trcela ruka s telefonem :-) asi nejspis taky chytal signal ;-)
(nee.. kecam :-D)

K tomu komentari:
Predpokladam, ze ve meste by se chytil bez problemu i za jizdy. Pokud potrebuje minutu k lokalizaci tak to pri te rychlosti na dalnici nejspis neda...

A jeste k te stabilite:
...je to dano hlavne smutnym rozhodnutim Nokie obdarit tento kousek nedostatecnou operacni pameti... Kdesi jsem cetl, ze ma po restartu k dispozici pouhych 20 MB RAM pro spousteni aplikaci. V podstate toto byl duvod proc jsem se rozhodl si N95 neporidit (mozna jsem prilis narocny ;-])
Ale nevadi... uz jsem nasel jinou chytrou krabicku :-) Nedockave cekam na komunikator E90 - bezi na stejne verzi Symbianu jako N95 a ma az skoro 80 MB free RAM po restartu! Je sice tezsi a vetsi, ale vnitrni siroko-sirokouhly display mi prijde velice vhod, casto totiz pracuji s dokumenty.